Зметою  формування корпоративної культури міста, просування позитивного іміджу Малина на місцевому, всеукраїнському та міжнародному рівнях, залучення інвестицій до міста оголошується відкритий творчого конкурсу на визначення концептуальної ідеї бренду міста Малина, його логотипу та слогану». Відповідне рішення прийнято під час чергового засідання Малинської міської ради (25.06.2020  № 81 ).

Конкурс проводитиметься з 1 липня по 21 серпня 2020 року включно у кілька етапів:

Конкурс проводиться у ІІІ етапи:

І етап – відбірковий.

З 01.07.2020 по 30.07.2020 – прийом заявок та концептуальних пропозицій протягом 30 днів з моменту оголошення конкурсу.

31.07.2020 – відбір оргкомітетом в рамках відкритого засідання основних концептуальних ідей (з логотипом та слоганом включно);

01.08 – 04.08 – доопрацювання робіт згідно із наданими рекомендаціями від оргкомітету конкурсу.

ІІ етап – пів-фінал (05.08.2020 – 19.08.2020) – оприлюднення конкурсних робіт та онлайн-голосування за вибір найкращих концептуальних пропозицій бренду, логотипу та слогану міста Малина протягом 14 днів з моменту оголошення онлайн-голосування;

ІІІ етап – фінал (19.08.2020 – 21.08.2020)  – визначення оргкомітетом переможця Конкурсу з врахуванням результатів онлайн-голосування.

У Конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи.

Останній термін подачі конкурсних ідей – 30.07.2020.

Перед подачею конкурсної роботи (робіт) всі учасники заповнюють заявку на участь у конкурсі та надсилають її на електронну пошту відділу економіки та інвестицій  ekonomika.malin@ukr.net з позначкою «Заявка».

Переможець конкурсу отримає винагороду у розмірі 5 000 грн.

Детальніше про умови проведення конкурсу та вимоги до оформлення конкурсних робіт  за посиланням.