Малинчан вчили основам маркетингу територій
ЯК презентувати своє місто потенційному інвестору, як правильно оцінити свої сильні та слабкі сторони, реальні можливості для ведення бізнесу та які можуть існувати загрози для втілення проектів? Відповіді на ці питання представники відділів та управлінь міської ради, активісти громадськості шукали разом з Сергієм Трохимишином, представником Агенції регіонального розвитку Житомирської області та Стівеном Таппером – іноземним економістом, експертом з питань залучення інвестицій і фінансування проектів.
Стівен Таппер – за походженням шотландець, в Україні працює близько десяти років. До Малина приїздить уже не вперше. Декілька місяців тому він у складі делегації відвідав потенційну територію для створення індустріального парку – земельної ділянки по вул. Романенка (до недіючого летовища).
А цього разу він навчав малинчан зробити SWOT-аналіз регіону, як місця потенційно цікавого для інвесторів. Гостей привітав також міський голова Олексій Шостак, наголосивши на важливості подібних тренінгів для подальшого розвитку Малина.